Napsali o nás

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlé dodání zboží, odpoledne jsem objednala a druhy den ráno jsem zboží měla. Pěkně zabalené zboží.


07.05.2018

Ověřený zákazník
4.004.004.004.004.00
Výhody:
Pohodlný nákup z domova
Celkový názor:
Spokojenost,určitě doporučuji.


17.05.2017

Nejprodávanější produkty

Prohlédnuté produkty

Oboustranná edukační tabule Toyz pink

32159

Nový produkt

Toyz

Oboustranná edukační tabule Toyz. Hraním si děti rozvíjí zrakovo-pohybovou koordinaci, zdokonalují manipulaci s předměty, rozvíjí představivost a trénují paměť. Tabuli lze využít jako klasickou tabuli pro psaní křídami nebo fixy, a tabuli magnetickou. Tabule je výborně vybavená a má vše, co dítě může potřebovat. Obsahuje: - křídy, 6 barev - fixy, 3 barvy - magnetky, barevné a usměvavé - houbičku - kelímky - držadlo na karty, poskytnou více možností pro zábavu. Tabule je mobilní díky své malé hmotnosti má snadné použití a praktické řešení. Praktická a motivační hračka pro budoucí malé žáčky. Shodná s normou EN-71. Rozměr cca 55x53x109cm. Rozměry tabule cca 30x41cm. Váha 4,5 kg. Materiál plast.

1 147,04 Kč S DPH

Před 1 389,00 Kč

Na objednávku, obvyklé doručení: 2 - 3 dny

Recenze

Napsat recenzi

Oboustranná edukační tabule Toyz pink

Oboustranná edukační tabule Toyz pink

Oboustranná edukační tabule Toyz. Hraním si děti rozvíjí zrakovo-pohybovou koordinaci, zdokonalují manipulaci s předměty, rozvíjí představivost a trénují paměť. Tabuli lze využít jako klasickou tabuli pro psaní křídami nebo fixy, a tabuli magnetickou. Tabule je výborně vybavená a má vše, co dítě může potřebovat. Obsahuje: - křídy, 6 barev - fixy, 3 barvy - magnetky, barevné a usměvavé - houbičku - kelímky - držadlo na karty, poskytnou více možností pro zábavu. Tabule je mobilní díky své malé hmotnosti má snadné použití a praktické řešení. Praktická a motivační hračka pro budoucí malé žáčky. Shodná s normou EN-71. Rozměr cca 55x53x109cm. Rozměry tabule cca 30x41cm. Váha 4,5 kg. Materiál plast.

16 dalších produktů ve stejné kategorii: